کسب در آمد از اینترنت ،آموزش کسب درآمد از سایتهای کلیکی،بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت،سایتهای کسب درآمد ایرانی،سایتهای کلیکی خارجی،سایتهای کلیکی ایرانی،آموزش سایت نئوباکس،neobux ،همکاری در فروش

افتتاح حساب پی پال وریفای

پنج شنبه 12 اسفند 1395
17:8
big master

افتتاح حساب پی پال

PayPal

افتتاح حساب پی پال وریفای

 

پی پال یک سیستم مالی بین المللی است که فقط بر روی بستر اینترنت کار میکند. این سیستم که جهت سهولت در خرید و فروش اینترنتی راه اندازی شده هم اکنون در سراسر دنیا فعالیت دارد و در اکثر پرداخت های اینترنتی نقش پر رنگی دارد.

امروزه چنانچه شما خرید و فروش اینترنتی دارید و یا چنانچه مایلید درآمد ارزی داشته باشید با داشتن یک حساب پی پال میتوانید این کار را انجام دهید. ایرانیکارت میتواند حساب پی پال شما را در ۱-۳ روز کاری افتتاح کند و اطلاعات آن را برای شما بفرستد.

 ایرانیکارت میتواند به شما یک اکانت وریفای شده پی پال تحویل دهد تا بتوانید با آن مراودات بین المللی خود را انجام دهید.

 

اکانت امریکایی !اکانت پی پال شما متعلق به کشور امریکا یا انگلستان خواهد بود

 

اکانت وریفای شده پی پال

اکانت پی پال که ایرانیکارت به شما تحویل میدهد از طرق زیر وریفای شده است:

۱- کارت وریفای میشود

۲- تلفن وریفای میشود


افتتاح حساب اینترنتی زرین پال (Zarin Pal)

جمعه 19 اسفند 1390
23:31
big master

 

افتتاح حساب اینترنتی زرین پال (Zarin Pal) :

 

دوستان با توجه به تغییراتی که در سیستم بانک پاسارگاد ایجاد شده که علت هم معلوم نیست پرداخت های این بانک از طریق ساتنا محدودیت دارد و دیگر سایت های تبلیغی  کلیکی قادر به پرداخت پول از طریق سیستم ساتنا نیستند از این رو باز کردن حساب زرین پال برای دریافت کارکرد شما ضروری است بنابر این حتما به افتتاح این حساب اقدام نمایید با کلیک بر روی لینک زیرین  :

افتتاح رایگان حساب زرین پال

دوستان عزیز سایت به زبان فارسی است پس نیازی به توضیحات اضافه نیست فقط اطلاعات رو درست مطابقبا کارت ملی و شناسنامه خود وارد کنید و برای ادامه فرآیند ثبت نام ایمیل خود را چک کنید و از قسمتحساب های متصل حساب بانکی خود را وارد نمایید، از این پس می توانید تراکنش های مالی خود را از طریق زرین پال به راحتی انجام دهید !  

ادامه مطلب را بخوانید...


افتتاح حساب لایبرتی رزرو – لیبرتی رزرو ( Libertyreserve)

جمعه 19 اسفند 1390
23:27
big master

 

افتتاح حساب لایبرتی رزرو – لیبرتی رزرو ( Libertyreserve) :

نوشته شده توسط م حسین زاده در ۲۴ بهمن ۹۰ - ۵:۵۴ ب.ظ 

امروز قصد داریم علی رغم وجود حساب معتبر اینترنتی پرفکت مانی (Perfect Money) که به نظر بنده همچنانبهترین حساب اینترنتی برای ایرانیان محسوب میشود به معرفی حساب دیگری بپردازیم که در ادامه دلایل این کار را خدمتتان ارائه خواهیم داد بنابراین توصیه می کنیم برای گسترش کار خود حتما این حساب را هم افتتاح کنید تا در کنار پرفکت مانی از این حساب هم استفاده نمایید.

افتتاح حساب لیبرتی رزرو

چند دلیل برای معرفی حساب لایبرتی رزرو (Liberty Reserve) :

1- دوستانی خواستار معرفی حسابی معتبر و گسترده تر از پرفکت مانی بودند و همین طور مناسب برای ایرانیان بنا به خواسته این عزیزان این بانک اینترنتی که از پرفکت مانی گسترده تر است خدمتشان ارائه میشود تا در جایی که امکان استفاده از Perfect Money  نیست دوستان بتوانند از این حساب استفاده کنند و تبادلات ارزی داشته باشند (البته توجه کنید نام ایران در لیست کشور های سایت مربوطه باشد )

۲-دوستان زیادی با این حساب در ایران کار می کنند و گزارشی از بسته شدن حساب ایرانی ها موجود نیست

۳-این بانک در کشوری است که با ایران مشکلی ندارد ،پس میشود به آن اعتماد کرد

۴-این حساب از امنیت بالایی برخوردار است و مقدار  فی دریافتی آن به ازای تبادلات ارزی بسیار منصفانه است که به صرفه است

به ادامه مطلب توجه فرمایید :


افتتاح حساب پرفکت مانی (PerfectMoney) :

جمعه 19 اسفند 1390
22:16
big master

 

افتتاح حساب پرفکت مانی (PerfectMoney) :

 

 ثبت نام در بانک پرفکت مانی

 در این پست می خواهیم راهی مناسب برای رهایی از تحریم ایران برای کار با برخی از سایت های خارجی مطرح کنیم و آن معرفی بانک اینترنتی پرفکت مانی است . گفتنی است که تعداد بانک های اینترنتی که می توان در آنها حساب اینترنتی داشت بی شمارند که از این بانک ها می توان بهAlertpay، E-Gold  ، Paypal  ، Liberty Reserve و… نام برد که متاسفانه در ایران به علت تحریم امکان استفاده از این بانک های اینترنتی وجود ندارد (جدیدا از Liberty Reserve  هم بدون پروکسی و ف شکن نمی شود استفاده کرد ) در این میان سایت هایی هستند ، که با روش هایی می توان از آن استفاده کرد اما پرفکت مانی که در ادامه معرفی می شود نه تنها نام ایران در بین کشور های آن وجود دارد بلکه به هنگام ورود به سایت با منویی به زبان فارسی رو به رو می شویم که در نوع خود نکته جالبی است و دلیل مناسبی برای اطمینان به این بانک اینترنتی است که شک و تردید برخی از دوستان را نسبت به کار با سایت های خارجی تا حد زیادی مرتفع می کند ، درست است که این بانک تقریبا از بانک های جدید به حساب می آید اما جای پیشرفت آن و اعتماد به آن ، خصوصا از جانب کشور هایی که در تحریم هستند مانند کشور خودمان بسیار است از این رو تو صیه می کنیم کسانی که از سایر حساب ها استفاده می کنند یک حساب پرفکت مانی هم برای فعالیت مطمئن تر داشته باشند و برای خود از الان یک حساب اینترنتی در این بانک رزرو کنند چراکه در ادامه فعالیت های این وبگاه سعی خواهد شد که به معرفی سایت های خارجی معتبری بپردازیم که از این بانک پشتیبانی کرده و به آن پرداخت دارند.

همانطور که گفته شد این سایت که در واقع یک بانک اینترنتی است به زبان فارسی می باشد پس فکر نکنم نیازی به آموزش و نحوه ثبت نام باشد.

فقط یک تفاوت مهم در این بانک نسبت به سایر بانک ها هست و آن این است که در هنگام Login  کردن به سایت پرفکت مانی بایستی E-Mail ای را که به سایت داده اید را چک کنید چون علاوه بر User  و Passwrod  ای که وارد می کنید رمز Pin هم از شما خواسته می شود که در همان لحظه به E-mail  شما فرستاده می شود و برای هر بار لاگین کردن و ورود به سایت رمز پین جدیدی به شما تخصیص می دهد . (باز اگر سوالی بود در خدمتم).

برای ثبت نام در این بانک مناسب برای ایرانیان بر روی لینک ثبت نام زیر کلیک کنین :

                   افتتاح حسابPerfect Money


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد